W ciągu najbliższych dwóch miesięcy, widzowie TVN, TVN24, Polsat i Polsat News będą mieli okazję obejrzeć spot oraz film, które mają za zadanie promować miasto Włocławek. Głównym celem tych materiałów jest pokazanie potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego.
Powstaje pytanie: czy mieliście już okazję zobaczyć film promujący tereny inwestycyjne we Włocławku? Jest to 30-sekundowy materiał, którego emisja na antenach TVN, Polsat, Polsat News oraz TVN24 będzie kontynuowana przez najbliższe dwa tygodnie.
Film i spot powstały w ramach projektu „Invest in Bit CITY 2”. To inicjatywa mająca na celu promowanie potencjału gospodarczego oraz atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego. Projekt ten został zrealizowany dzięki wsparciu ze środków Unii Europejskiej. Informacje na ten temat podzielił się Krzysztof Kukucki na swoim profilu na Facebooku.